Gedurende een paar maanden had ik al verschillende opdrachten voor CERRIX uitgevoerd. CERRIX gaf aan dat ze graag een vernieuwde website zouden willen in WordPress. Dit zou eerst een website “opfrisser” worden, maar na het uitvoeren van een lichte concurrentie analyse van mij, bleek dat CERRIX niet in staat was met de concurrentie mee te gaan met de huisstijl die ze nu hadden. Nadat ik een voorstel had gedaan voor een visuele rebranding is CERRIX hier enthousiast in mee gegaan.
Home
/
Projecten
/
CERRIX
CERRIX


De website van CERRIX was zeer verouderd en kon niet langer voldoen aan de kernwaarden en toekomstperspectief die CERRIX wil uitstralen. Daarom heeft NoomsGalaxy een volledige rebranding doorgevoerd voor CERRIX met bijpassende website.








CERRIX kon niet veel visueel materiaal over hun product op de website laten zien, daarom is er gekozen om het beeldmateriaal van de website deels op te vullen met Lottie animaties. Al deze animaties zijn zorgvuldig uitgekozen en in de kleuren van de huisstijl van CERRIX doorvertaald. Om toch een persoonlijke band te creëren met de doelgroep heeft CERRIX op aanraden van NoomsGalaxy intern een fotoshoot gehouden. Met deze foto's krijgen klanten een beeld van de mensen die werken in het bedrijf en een sfeerimpressie van CERRIX zelf.

Branding en huisstijl

High Fidelity Prototype

Redesign van producten

Ook interessant
Julia begint steeds meer haar weg te vinden in de politieke wereld als journaliste. Daarnaast vindt ze het ook leuk...
Met het toetreden van het nieuwe bestuur voor de Leiderdorpse Oranjevereniging, werd het tijd om de online visuele identiteit van...
Woonboulevard de Baanderij Leiderdorp had een website waar niet veel mee gedaan werd. De site wordt niet regelmatig geupdatet